Dotazy bylo Re: Dokumentace k Baluove DDSce

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Březen 5 17:00:31 CET 2009

To by bylo skvele. Sice jsem z Eagla nic jeste nefrezoval a mam ted
masinu rozebranou tak to okamzite ani nevyzkousim, ale aspon si to
pripravim a otestuju. Pripadne bych ten Gkod pak poslal zpatky jestli to
nejak dopadne.
Nebudu tam davat to vnejsi ohraneni tak si to muze pak vyfrezovat kazdy
na jak velky panel chce.

Radek Vicek