Minimální èas svitu LED

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Čtvrtek Březen 5 14:53:39 CET 2009

> Jaky by pak melo smysl je vyrabet a pouzivat, kdyz by stejnou funkci
> meli standardni krmene 2 mA?

Tuto otázku si kladu už dlouho...

Moje praktická zkušenost odpovídá tomu, co píšou ve výše zmínených
datasheetech. Používáme běžné LEDky při proudu kolem 2-3mA a krásně
svítí. Naopak když jsem viděl nějaké "nízkopříkonové", tak obvykle při
stejném (malém) proudu svítíly hůře než ty normální. A když potřebuju
LED krmit opravdu malým proudem, tak se mi nejvíc osvědčili LED
vysokosvítivé.

Lukáš Grepl