OT Ceckarsky kviz

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Čtvrtek Březen 5 12:46:39 CET 2009

Vyraz sa vyhodnocuje zlava, t.j. z tohto pohladu ano. Ja by som pre
istotu este pouzil zatvorky
uint16_t a = GetByte() | (GetByte() << 8);

Zatvorky pouzivam radsej viac, ako menej aj tam, kde to poradie
vyhodnocovania operatorov nevyzaduje. Profesionalna cest/necest,
istota je istota a je to aj pre mna prehladnejsie.

miro

Dňa 5. marec 2009 12:21, Jan Waclawek <konfera@efton.sk> napísal/a: