Minimální čas svitu LED

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Březen 5 02:24:08 CET 2009

Popravde tak uplne netusim na co se ptate :-)
Nicmene zde je par faktu o lidskem oku.
Kdyz do oka vletne foton, respektive do lidskeho oka jich musi vletet minimalne 10 slovy deset fotonu (dravcum staci i 1foton) zpusobi rozklad zrakoveho purpuru, ktery podrazdi nezv, mozek atd. , to ted nechme stranou, rozhodujici je, ze pro regeneraci toho purpuru oko potrebuje 1/3 az 1/7s, pokud dalsi fotony dopadnou na dane misto drive, dojde k smiseni s predeslym vjemem a ono vnima stredni hodnotu jasu.
Oko ma dynamicky rozsah 1:30.000, oko ma teoreticky 135MPx, v oblasti zlute skvrny je rozliseni oka 10.000DPI. Jinak receno na vzdalenost 25cm oko rozlisi dva body vzdalene od sebe 0.072mm

T.