Dotazy bylo Re: Dokumentace k Baluove DDSce

Jan Kral kral@fortech.cz
Středa Březen 4 20:10:56 CET 2009

Zdravim,

na omyl, ze to nejsou 300 ohm, ale jen 30 jsme prisel az dodatecne, vyresil jsem to stejne jak zminujete, dal jsem je do serie a na stojato :-), timto se omlouvam za mystifikaci, ale kdyz jsem to delal, tak jsem uz zapomnel, ze jsem je posilal, jinak bych dal vedet.

S pozdravem JK