OT: paska do Pitchova psaciho stroje

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Středa Březen 4 17:04:07 CET 2009

Omlouvam se za OT, ale vim ze tu jsou lide, kteri by mi mohli poradit.
Pritelkyne rikala, ze existuje neco jako dymo paska do Pitchova psaciho
stroje. Nevidomi to pouzivaji na popisovani svych veci ('natisknou' text
na pasku a tu pak na danou vec nalepi). Jenomze si nedokazu po technicke
strance predstavit jak tisknou na pasku cca 2cm sirokou, kdyz je stroj
koncipovan na tisk A4 (stroj jsem tedy na vlastni oci nevidel, ale co
jsem koukal na obrazky). To co zde popisuji, je to resitelne a jakou
pasku bych si mel obstarat (dotycnemu nevidomemu darovat)?

Dekuji

Michal Grunt