Dotazy bylo Re: Dokumentace k Baluove DDSce

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Březen 4 14:06:19 CET 2009

da sa tam pouzit aj iny nizkoindukcny rezistor. Klasiku uz dlho
nepouzivam, tak neviem ake maju parametre metalizovane rezistory, ale
ked tam date dva standardne 0.5W metalizovane paralelne tak by to malo
fungovat rovnako dobre.