Dotazy bylo Re: Dokumentace k Baluove DDSce

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Březen 4 13:30:07 CET 2009

Dejte 4 odpory 1206 paralelně tak aby výsledná hodnota dávala požadovaný odpor. Případně se doma mohu podívat jestli mi ještě nějaký kousek 2512 nezbyl, ale myslím že ne. Kdysi jsem je z něčeho vybrakoval...

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Wednesday, March 04, 2009 1:11 PM
To: HW-news
Subject: Re: Dotazy bylo Re: Dokumentace k Baluove DDSce

Kondenzatory jsem snad vyresil.

Nicmene vetsi problem jsem nalezl v moznosti obstarani rezistoru 150R v
pouzdre 2512!! Nejaka dobra duse (dohledal jsem ze Jan Kral) mi kdysi
poslala 4ks techto odporu kde byl napis 300 nicmene to neni 300R ale 30R
(at si to zkontroluje zda si je tam neosadil).

Krystalovy oscilator a vyber frekvence je libovolny s tim, ze si nekde v parametrech DDS nastavim ten nasobic? Nejak jsem to tam nenasel kde si to nastavim.