OT cim dalej, tym viac je ten spam absurdny

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Březen 4 11:57:48 CET 2009

To je statistika, i pri uspesnosti na urovni setini promile tu pri rozeslani
20M primalexu mame 200 spokojenych nebo nespokojenych, v kazdem pripade,
zakazniku a naklady 00 nic. :-)
Konec koncu i ja jsem pod naporem nabidek na via.u a prodlouzeni pe..su
zacal uvazovat zda nejde o cilene nabidky a nekde se o me neproflaklo, ze
jsem vhodny cilovy zakaznik pro oboji. Pak mi nabidli Xanax a Valium a uz
spam neresim ani nectu, jsem happy and relaxed. :-)))

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Wednesday, March 04, 2009 11:36 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT cim dalej, tym viac je ten spam absurdny

asi nie si ich cielova skupina. Ale ked niekto potrebuje diplom tak sa
mu nuka lahka prilezitost ako k nemu prist... Najprv to boli diplomy
neakreditovanych univerzit (uz aj u nas take mame :-)) a teraz ako pises
je to uz len zdrap papiera. holt vyvoj nezastavis :-)

Jan Waclawek wrote:
> Neviem, ci niekto z vas cita co prichadza v spamoch, ale tie, co mi
chodia, su cim dalej tym viac absurdne

> Pred asi mesiacom som dostal "ponuku" na "Limited edition of Rolex
replica"...
> Dnes mi prisiel spam nukajuci "authentic looking fake university degree".
>
> Ja som nikdy nechapal, ako je mozne, ze sa to oplati, a ze sa najde
dostatok blbcov co su ochotni nielenze odpovedat na nigerijske listy, ale aj
zaplatit, takze sa im to oplati. Ale toto mi pripada tak, ze uz rovno mieria
na recesistov, ktori si len tak z prce ten "vyberany podvod" kupia... ;-)