Jak na signalizaci Re: HDO dekoder

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Středa Březen 4 09:35:52 CET 2009

APA píše v St 04. 03. 2009 v 07:24 +0100:
> Smim vedet, jake je prakticke vyuzici? Co takhle experiemtnovat s
> generatorem? :-)
Praktické využití vlastně není žádné. Chtěl jsem jen ukázat, že
dekódovat telegram HDO lze i bez použití analogového filtru. Takže ani s
generátorem experimentovat nebudu.

> ps: jak byste resili nejakym vrabcim hnizdem signalizator HDO
> (normalne z kabelu), aby to proste
> - po zapnuti rozsvitilo LED a dvakrat piplo
> - po vypnuti zhaslo LED a jednou piplo
> ?
To je výhoda opensource. Původní projekt rozsvícení a zhasnutí LED po
příchodu definovaného telegramu obsahuje a pípnutí si můžete dodělat
sám, neměl by to být problém.

> pss: nasel jsem ted
> http://www.mikrovlny.cz/content/file/manualy/hdomanual.pdf - sikovny,
> tam uz vyznam chapu, neznate neco trosku levnejsiho? :-)
>
> Prece jen tohle nez se zaplati, tak to par let asi potrva :-)

Ono ani vlastní udělátko s ARMem nebude zadarmo. Když k tomu připočtete
plošňák, relé, trafo, pár drobností a hlavně vlastní práci, tak
zjistíte, že je levnější to koupit hotové.

> Kdysi jsme na to museli pouzit 4 DIN segmenty do listy (2 casovace,
> jeden buzzer a jednu pojistku :-) Drahy a neefektivni jako ... Asi
> bude existovat efektivnejsi reseni... Napada vas neco?

Dá se udělat skoro všechno. Jde o to, že vývoj takového přístroje není
zadarmo a někdo to musí taky vyrobit. A dělat vývoj pro jeden kus se vám
určitě nevyplatí.

Mrazík