Poptavka prace

APA navrhpcb@gmail.com
Středa Březen 4 07:13:40 CET 2009

1) Kdyz prevodnik k nemu stoji 50000,- (to je ale ranec)
tak a kolik stoji jeden z tech 50 regulatoru, pul mega? :-))

2) takova otazka - dotaz na vyrobce, jestli po 20 letech uz nemaji neco na
IP protokol, a kolik by to stalo, jako UPGRADE, to jste zkusil? To bych
udelal jako prvni vec, abych vedel, jake jsou cenove relace...

3) kolik je cca soucasny ucet (faktura od O2) na jeden pripojny bod (pausal
+ poplatky)?

Je fakt tezke prevest RS232 do IP, nemam v tom zkusenosti, to je vazne
neresitelne RS232 zabalit do IP packetu, kdyz je bezna latence 10-20ms, to
je to tak citlive, zkoseli jste to?
ps: i Modemy na Leased Line bez problemu sezenete, googlete treba:

leased line microcom

ale pronajem LL od O2 je asi 3x drazsi ADSL koupene v akci, takze to se asi
vazne nevyplati :-)