OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Středa Březen 4 00:05:00 CET 2009

No toto plati, pokial viem, pri konstantnom nabijacom prude. Ale ked
mam zdroj konstantneho napatia, odpor a kondik, tak ten kondik sa
nabija, t.j. stupa na nom napatie, t.j. klesa prud v obvode a plati
vzorec s "e". Ten vzorec, co ste uviedli sa da s malou chybou uplatnit
len pre male delta U. Pre tie mV, co som nameral na Canone sa to
pouzit da (a aj vyjde cca 1nA), ale pre kontrolny prepocet a meranie
na Sony uz nie.

miro