OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Úterý Březen 3 16:36:55 CET 2009

Můj postup vypadá méně vědecky, vzorce neobsahují e a ještě je přesnější:

Kondenzátor se použije jako přímá náhrada baterky. :-)

1. Nejprve je nabit na napětí nabité baterie. Měření probíhá do doby, než se
vybije na konečné vybíjecí napětí, resp. napětí, při kterém testované
zařízení chcípne.
2. Měření zopakujeme bez spotřebiče, abychom mohli odečíst spotřebu měřáku a
svod elytu.

PH

From: "Miroslav Šinko" <sinkomiro@gmail.com>
Spravne si to predstavujem tak, ze seriovo s baterkami dam vybity
elyt, ktory sa bude nabijat kludovym prudom fotaku (zrejme impulznym).
Merat budem napatie na C a cas, z coho zistim priemerny kludovy prud?
Nejaky ten vzorec s -e^(-t/tau) snad zvladnem :-)

miro

PS: cele toto ma ale jeden velky problem, ze aj ked zistim velkost a
pripadne priebeh kludoveho prudu, nic s tym neurobim. Len sa vyluci to
UFO :-)