OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Úterý Březen 3 15:01:02 CET 2009

Nemyslim si, ze sa to podari. Isto nie, dokial sa nedostanem k
nejakemu pamatovemu osciloskopu s dlhodobym zaznamom. V praci mame
LeCroya, ale ale... no nedostanem sa k nemu len tak jednoducho a na
nepracovne ucely uz vobec nie.

Uz by sme to aj mohli uzavriet, ziskal som skusenosti inych, poskusal
som, co sa za danych podmienok dalo, vylucil som mozne priciny, ktore
mi diskuteri doporucili. Zit sa s tym fotakom da, povedzme na
par-dnovom vylete je problem nepozorovatelny (ci nafotime 300 alebo
350 fotiek je zavisle hlavne od inych veci, ako od vybijania bateriek
vo vypnutom stave). No a na dlhsie skladovanie sa budu baterky
vyberat, to je jedine, co ostava ako nepohodlne. Esteze ma fotak
zalohovaciu Li baterku a nezabudne nastavenia.

Na zaver este raz dakujem vsetkym za postrehy, rady a napady.

miro