OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Březen 3 14:38:14 CET 2009

Možná racionální vysvětlení:

1) chyba při měření klidový spotřeby - co když to nebyly uA, ale mA? ;-)
2) foták si někdo vypůjčí bez vědomí majitele, vesele si fotí a pak ho
vrátí vybitej.
3) majitel je sklerotik a zapomene baterky nabít ;-)
4) a teď mě napadlo ještě něco, co když ty baterky jsou nabitý, ale
maj nějakej špatnej kontakt? Pak by se vlivem přechoďáku jevily jako
vytlučený - zkusil bych je příště jen vyndat a zandat, případně vložit
do toho druhýho foťáku.

Pavel Kadečka.