HDO dekoder

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Úterý Březen 3 12:09:26 CET 2009

Tak jsem v minulých dnech ten kód trochu upravil, na funkci to ale nemá
vliv. Rovněž jsem zkusil jak to bude stíhat ta x51. Takže běžná x51 -
válela se mi tu AT89C51ED2, tedy v běžném módu 12 clk, taktovaná 11,0592
MHz, data uložená ve vnitřní XRAM, formát pro výpočet long (mělo by to
být 32 bit), goertzelova metoda přeložená pomocí sdcc stíhá spočítat
těch 120 vzorků za 42 msec. Vzhledem k tomu, že navzorkování trvá 120
msec, je tam rezerva. Ovšem takovýto procesor by chtěl změnit přístup -
počítat koeficienty přímo při vzorkování, nikoli vzorky ukládat,
vyhodnocení po těch 120 vzorcích udělat pak třeba v main. Ale zabývat se
tím už nebudu, není žádný důvod. Takže máte volné pole působnosti.
Mrazík