OT: TV s analogovym tunerem

Šula Miloš sula@rps.cz
Úterý Březen 3 08:43:13 CET 2009

Ten nejlevnejsi programovatelny konvertor s displayem KV-8D jsem nasel za
9200 s DPH.Multiplexy nam staci 3, vic se tu v dohledne dobe ani neplanuje
vysilat ( vysilac Praded ).
Jste si jisty, ze kdyz Praded v soucasne dobe vysila analogove v UHF pasmu
Primu, Nova, CT1 a chytame to tady ciste ( az na Primu - zrejme spatny
zesilovac, nebo nejake ruseni.. ) tak je opravdu nutny ten konvertor,
jelikoz nejakych 720MHz nam tim rozvodem projde ve slusne kvalite bez
viditelnejsich ruseni, duchu , sumeni ?
Antena staci jedna, jelikoz vsechny 3 multiplexy pujdou z jednoho vysilace.

Takze celkem by to bylo, pokud tedy budou rozvody "spatne" a nepouziji se
konvertory od ALCADu :

KV-8D 9200,- 3ks ( konvertor UHF>VHF )
Anténa Color supra 21-60k, 10-16dB 990,- 1ks
VHF kanálový zesilovač ALCAD ZG 601A 2150,- 3ks ( tusim, ze se zapojuje az
za konvertor, proto VHF )
zdroj Alcad AS102 2150,- 1ks
rack cca 5000,-

zrejme tu chybí nejaký zdroj pro KV-8D...nebo je mozna soucasti, bohuzel se
mi to nepodarilo zjistit. Taky netusim, jestli to je navzajem kompatibilni.

cena bez prace a dalsich drobnosti by tak byla cca 43200,-

to me vede k zamysleni, zda se nevyplati radeji investovat do vymeny koaxu a
usetrit tak na konvertorech.

Milos Sula