OT: TV s analogovym tunerem

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pondělí Březen 2 22:45:56 CET 2009

Pavel Novotny wrote:
> V Usteckem kraji to ma vypadat takto , primarni vysilace Usti Bukova hora
> 100kW + Chomutov Jedlak 32kW, to jede jiz dnes, nasledne maji byt doplneny

No s tim jste mi pripomnel, ze ja v Praze Letnanech (severovychodni
okraj Prahy) chytam signal z Bukove Hory lepe nez ze Zizkova a to
vyrazne takze to nebude jen polarizaci anteny. Stejne tak jsem jeden cas
lepe chytal neco analogoveho z Jestedu. Mam Yaginu (alespon myslim,
anteny a RF obecne jdou mimo me) na strese rodinneho domku, levny
settopbox zn. Hyundai (stejne jsou pry CoGen) asi za 1.000kc a castecne
okolo panelaky. Ty jsou zejmena smerem k Zizkovu a Cukrak je s nim od me
prakticky v zakrytu, takze odsud mohu chytat jen odrazy ty by  ale DVBT
nemeli vadit. Na podzim jsem nemel naladu s cimkoliv na strese
experimentovat tak snad na jare az bude pekne pocasi zkusim antenu
opacne polarizovat, mechanicky to nebude problem. Ja na bednu nekoukam
ale manzelka s dcerou si zatim na kosticky nestezuji takze i stavajici
stav je dostacujici.

Pavel