OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Březen 2 22:04:34 CET 2009

 2.3.2009, 22:01:00

Je mi suma fuk, s cim vyrobce pocita a s cim ne. Proste konkurencni
fotaky tohle umoznuji, canon ne. Takze pri hodnoceni ma za tohle ten canon
vyrazne minus.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz