OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Březen 2 21:38:51 CET 2009

Zdravim,

> To obcasne zobudenie moze byt aj vcelku casto.
>
> Videl by Tvoj merak 10mA spicku dlhu 0.1ms raz za 10ms? Tak nejako to totiz moze vyzerat, ked sa bude jednocip zobudzat na onuchanie zapinacieho tlacitka.

Proboha, kdo by delal takovou prasecinu - pollovat power switch ? Ten se preci
v rozumnych systemech vzdy resi tak, ze primo aktivuje nejaky "waking" signal
CPU/MCU... Kdyz to umel stary dobry Sharp, ktery ve svych kalkulackach mel
2x CR2032, ktere tam vydrzely rok, a pritom ta kalkulacka, kdyz usnula z nudy
(tj. funkce Auto Power Off) si pamatovala uplne vse vcetne grafickeho obsahu
displeje a stavu klavesy SHIFT, nerikejte, ze by Canon nemel inzenyry, kteri by
vymysleli alespon srovnatelne reseni... Ovsem vstat jednou za sekundu pulsem
od RTC, aby se kontrolovalo, zda nahodou nenastal cas automatickeho sejmuti
snimku v nastaveny cas, to uz bych tak nepravdepodobne nevidel...

> Chcelo by to bud osciloskop, alebo zhlobit nejaky bocniko-integrator co zarucene tu spicku pojme... ;-)

To ano, dobry pametovy osciloskop, nechat pres noc, a bude-li rano alespon
jeden frame v pameti, neco se tam deje :-).

> wek

Zdravi Pavel Troller