Xilinx X3S200 a MicroBlaze

kral.j@centrum.cz kral.j@centrum.cz
Pondělí Březen 2 20:11:32 CET 2009

Ale dá se to řešit přes 60 denní EDK. Problém vidím v programátoru. Např. ke kitu se stejným obvodem mám JTAG3 a MicroBlaze přes něj nenatáhnu. Přitom ten kit je přímo v EDK volitelný.  Ale k jiným kitům, kde je Spartan3E -1600E a Spartan3E -500, stačí pouze USB kabel, protože programátor je přímo na kitu. Předpokládám, že s programátorem echt  Xilinx by problém nebyl, ale určitě (?) by byl problém s cenou.  Ale pokuste se zeptat u www.dspfpga.com. V nabídce to sice nemají, ale vím že měli ideu vhodný programátor nabízet. Dokonce jsem ho držel asi před půl rokem v ruce, ale praktickou zkušenost nemám.
Král