OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletelsvojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Březen 2 19:26:35 CET 2009

>®dravím,
>  kdy¾ se tu narazilo na Linux: Problém v nìm není a je :-). Samozøejmì
>existují aplikace, které umí PTP protokol a z fo»áku to vysají: gtkam, digikam
>a dal¹í. Je to v¹ak na "vy¹¹í vrstvì" ne¾li v pøípadì Mass Storage. Tam je
>mo¾no namountovat fo»ák jako jakýkoliv jiný filesystém a pøistupovat k nìmu
>u¾ivatelsky oblíbeným zpùsobem (sorry, weku, pro mne to prostì je
>"cd /mnt/cam ; cp -a DCIM ~/digiphoto/090302 ; rm -r DCIM/*"), zatímco s tím
>PTP protokolem a tìmi aplikacemi u¾ to bez klikání nejde, a to mi docela vadí.

No, ale je to predsa vsetko opensource, co Vam brani si ten PTP, resp. USB Still Image Capture Device Class (pekny nazov) naimplementovat v tej "nizsej vrstve"?... ;-)

Aspon ze je to nejaky standard.

Naproti tomu ten iPod je zamerne proprietarny.

wek