OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Březen 2 17:14:30 CET 2009

 2.3.2009, 17:10:35

ja mam A650 a sada akku vydrzi i nekolik mesicu, pri obcasnem
pouzivani. SX100 ma kamarad a nikdy si nestezoval. Ale mozna jenom
nevi, ze by si mel stezovat. Ovsem ta SX100 na mne pusobi dojmem hodne
"optimalizovane" ceny, tak je mozne vse.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz