OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Pondělí Březen 2 16:52:26 CET 2009

Mne takto (ne)fungoval nejaky Samsung. Potom som tam dal Eneloop a aj po
niekolkych mesiacoch chodi uplnne v pohode. Fotak bol v tom uplnne nevinne.

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Miroslav Šinko"

Mam otazku na spominane Canony. Kamaratka ma Canon 100 SX. Ked v nom
necha nabite akumulatory (2x AA), po 2-3 tyzdnoch NEpouzivania fotaku
su takmer vybite a po mesiaci uplne (0.9V). Je to normalne? Ja mam
starsi Sony P93 a accu (tiez 2x AA) mi v nom vydrzia tolko, kolko je
ich samovybijanie, nemam problem nafotit vela fotiek aj po mesiaci
nepouzivania. Konkretnymi kusmi accu to nie je, vymenili sme si ich
navzajom - u mna OK, v Canone sa vybili. Ake mate skusenosti?