OT: TV s analogovym tunerem

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Březen 2 16:42:44 CET 2009

Jeste me napada, neni pravdepodobne, ze by po dukladnem pokryti melo jit
chytat DVB-T kdekoli na kus dratu? Aspon v nejakych ne uplne odlehlych
lokalitach?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Serych Jakub
Sent: Monday, March 02, 2009 4:22 PM
To: HW-news
Subject: RE: OT: TV s analogovym tunerem

Ne, pokud do toho muzete kecat, i financne se zpravidla nevyplaci v panelaku
davat konvertory na analog.

Existuji kvalitni konvertory, ktere shodi DVB-T do nizsich kanalu tak, aby
prosly i starsimi rozvody (ale samozrejme ty rozvody musi byt v relativne
dobrem stavu a ne ultradlouhe). Vyplaci se dokonce nekolika duchodcum, co by
koldokola omilali, ze nemaji penize na nakup STB ty STB koupit (dnes se da
sehnat slusny kolem 850 Kc). U nas (3 vchody po 8 BJ, tedy celkem 24BJ)
vychazi rozpocet na vpusteni DVB-T do stavajiciho rozvodu se vsim vsudy na
castku do 60 tisic Kc.

Jakub Serych