OT Digitalne fotaky, co nam vadi Was: OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Březen 2 16:12:21 CET 2009

Ja mam starsi kodak c533 a to same . Vytahnu alkalicke baterky primo s
krabicky ty nejlepsi od energizeru a par fotek a hotovo. Pritom
GP1800mAh tam vydrzi i 500 fotek a nekolik mesicu provozu.

snehulak