Poptavka prace

Miroslav Pajpach pajpach@katedrala.net
Pondělí Březen 2 14:37:45 CET 2009

Chybicka, omlouvam se to mělo jit soukrome...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Miroslav Pajpach
Sent: Monday, March 02, 2009 2:27 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Poptavka prace

Dobry den,
Docetl jsem se ze to resite v Brne, jestli chcete, tak Vam pomuzu vyresit
ten prenos dat a nemusite resit protokol. Prenosem dat se zabyvam, tak znam
několik reseni, které se na toto daji nasadit s ruznou cenou a ruznymi
vlastnostmi. Rad bych si prosel mista která chcete spojit (staci pro zacatek
i jen na mape) abych si udelal predstavu. Pak muzeme vybrat optimalni reseni
pro Vas.

S pozdravem
Pajpach
Tel: 608 766 688