OT: TV s analogovym tunerem

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Březen 2 13:55:03 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 2.3.2009 od Martin Persich:

> Tomu bych moc neveril. Taky jsem si naivne myslel, ze kabelovky
> nemaji duvod rusit analogove vysilani. Maji. Jak mne informoval
> obchodni zastupce jedne kabelovky, v jejich pripade planuji ukonceni
> analogoveho vysilani soucastne s ukoncenim terestrialniho analogu a
> soucastne mi nabidl jejich specialni digi settop box. Jako reakci na
> tuto "nabidku" jsem jim zaslal vypoved smlouvy ... Martin.
> persich@transcon.cz

A jsi si jisty, ze to vazne rusi? Neznam tvou kabelovku, ale tihle
jejich obchodni zastupci jsou pekni hajzlici a mlzi a kecaji (ostatne
jako ostatni obchodni zastupci ruznych operatoru a pojistoven apod.)

Me uz mnohokrat volala nejaka zenska a porad mi nabizela prechod na
digital a nikdy nerekla pravdu, vzdycky jen to, co se ji hodilo. A
oni chodi take po domacnostech a zvlast starsim lidem to vnucuji
takovym zpusobem, ze jim proste reknou, ze jinak jim nepujde televize,
ze se to rusi. Oni z toho maji asi nejake provize, tak se takhle
chovaji.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem