OT: Odhlučnění pizzaboxu

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Pondělí Březen 2 12:34:41 CET 2009

Toto byva velmi velky problem.
Je to uz v navrhu - 1U server je urceny  do serverovne a tam nikoho
nezaujima hluk, tam je zaujem iba o vyriesenie napajania a chladenia.
Optimalizuje sa prudenie vzduchu, pripadne maximalizuje jeho prietok.
Male ventilatorceky v 1 U serveroch chodia bezne do 20 000 otacok,
priserne to piska - vami udavanych 6-7 000, pripadne 9300
mi pripada celkom malo, ako by to uz bolo nejak spomalene.

HW velmi podobne, ale ak je to v desktope, alebo nejakom z towerov uz
maju riesene nizsie otacky, spomalovanie otacok
a podobne znizovania zdrojov hluku...

Obavam sa, ze znizenie hlucnosti bude viest k znizeniu prietoku vzduchu
a to sa vyrobcovi pri pripadnej reklamacii nebude pacit...
Zaroven je to o tom, ze vyrobca casto optimalizuje prudenie vzduchu
rozmiestnenim suciatok a roznymi plastovymi prepazkami, krytkami a pod.

1Uje 1.75 palca, co je nejakych 4.45cm - tie ventilatory su predpokladam
mensie ako 50 mm
Vseobecne skuste pozriet na www.sos.sk ( prip. cz ) apod.
Hladajte maglev ventilatory a s co mozno najnizsim hlukom - byvaju aj
celkom velke rozdiely podla tvaru lopatiek
z vyrobcov mozno www.sunoneusa.com

Dodo