OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Březen 1 23:57:04 CET 2009

 1.3.2009, 23:47:27

Jestli myslite CanonCam od Vladislava Sagunova, tak ten mam a
pouzivam. Bohuzel v.1.8 nepodporuje novejsi fotaky, tak mi funguje jen
castecne a k mass storage to ma hodne daleko.
Jestli vite o necem lepsim, tak sem s tim. Prirozene staci odkaz nebo
jmeno.
No a samozrejmne to neresi pripojeni k cizimu pocitaci.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz