Zilog Z8Encore a watchodog WDT

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Neděle Březen 1 17:19:16 CET 2009

Zdravim,

> Stale nemuzu rozjet WDT, situace se ma tak, ze i kdyz WDT nastavim
> nevykona se.
> ---------
> 1. Povoleni WDT pomoci makra FLASH_OPTION1 = 0xBF;
> Toto je ok na Option (adresa 0x0000) se nastavi, IDE dokonce zarve,
> ze tam bude zapisovat, coz potvrdim OK

Ok, ale neni nutne, to jen rika jak se WDT bude chovat v pripade ze pretece.

> ---------
> 2. v main nastavim vektor na moji funkci
> SET_VECTOR(WDT, InitializeStart );
> ok ve vektorech je nastaven, hned za reset vektorem

Ok

> ---------
> 3. Potom volam sekvenci pro zapis doby trvani
> WDTCTL=0x55;
> WDTCTL=0xAA;
> WDTU=0x00;
> WDTH=0x75;
> WDTL=0x30;

Ok, nastaveno na cca 3 sec.

> ---------
> 4. Sekvenci (z bodu 3) pak dam do nekonene smycky a i kdyz ji v teto
> nekonecne smycce zablokuji, tak WDT se nevykona, furt se to smidli ve
> smycce.

Bod 4. ma obsahovat jeho periodicke nulovani (prvnim nulovanim dojde ke
spusteni a jiz jej neni mozne zastavit). Ja pouzivam v hlavni smycce

asm ("WDT");

a jeste to vetsinou podminuji priznaky od vykonani periodickych casti.

Pavel