Zdroj pro ActidampIV

Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky@linde-mh.cz
Neděle Březen 1 16:37:57 CET 2009

Ahoj vespolek.
Postavil jsem sobě korekční RIAA zesilovač ActiDampIV podle AR 6/94 a to včetně zdroje. Jenže jsem použil standardní trafo do plošných spojů z GM a přesto že jsem ho dával co nejdál, potvora trošku vrní. Když ho vytáhnu na drátech o 10 cm dál, je ticho. Tak jsem si objednal v SEMICu trafo toroidní od Talemy (mimochodem vyrábějí je v Plzni ale neprodávají maloobchodně) a když už budu ten zdroj překopávat, rád bych prodiskutoval následující:
*	Myslíte si, že původní autorův zdroj je oprávněně komplikovný ? Mám na mysli hlavně ty násobiče kapacity v každé větvi. Nebylo by dostatečné vzhledem k odběru (30 mA konstantní v každé větvi) jenom RC tlumení ?
*	Dá se brumící trafo odstínit něčím lepším než je přepážka z 1mm železného plechu a omotání trafa 3 závity permalloye (mezi námi - efekt je velmi malý).
*	LM317 má Ripple rejection 80 dB, používáte někdo nějaké výrazně lepší kousky ?

Nemaje pohotové www úložiště omlouvám se za 60 kilo přílohy.

 <<zdroj.gif>>

Zdravím

Kručinský