OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Březen 1 09:21:14 CET 2009

No pamatuju dobu, kdy telefony neměly displeje a člověk se dozvěděl
kdo mu volá až když to zved. Takže na to brejle nepotřeboval. ;-)

Podle mě si ty brejle dotyčnej telefonista nebere proto, aby se rozhod
jestli hovor přijme nebo ne, ale protože je zvyklej se koukat kdo mu
volá.

P.K.