OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Březen 1 02:25:46 CET 2009

Tuším, že ta hudba jde zachovat, jediný vedlejší efekt bude, že hudba z
iPxxx se nasáčkuje tchýni do počítače. Takže klidně se jí tam jenom tak ze
srandy nacpe 16GB mp3. A když jsem něco takovýho dělal na iPhone, tak
protlačit přes kabel 4GB trvalo dost nepříjemně dlouho mimojiné.
Nebo si to všechno pletu dohromady a je to jinak?
No a taky jednou se mně omylem stalo, že jsem z toho iPhone odinstaloval
všechny aplikace, zrovna tahle část synchronizace je opravdu debilní.