Ventilatory k notebookum a svinstvo uvnitr

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Úterý Červen 30 17:00:52 CEST 2009

Mel jsem v posledni dobe pocit, ze muj notebook HP nc6320 toci ventilatorem
rychleji nez odpovida zatezi tak jsem v ramci prvni pomoci bez rozebirani
vyluxoval vsechny otvory hlavne vstup a vystup ventilatoru - vysledkem bylo
krasne ticho, ktere bylo bohuzel zpusobeno tim ze binec uvnitr se sanim luxu
vzpricil a zablokoval ventilator.

Tak jsem notebook rozebral mechanicky - mimochodem ventilator je skvele
pristupny pod klavesnici -  a uvnitr bylo znacne mnoszstvi neporadku -
popsatelneho snad jako chlupy z bezdomovce nebo co to bylo - po vycisteni
kazde jedne lopatky vatickou s izopropylem se vsechno vratilo do stavu jako
za novoty - ventilatorek si prede a notebook je studeny , ale i tak spousta
otazek zustava

Jsem spindira, kdyz se mi hromadi prach a chlupy v notebooku ?

Ma BFU (big fucking user) rozebirat a cistit svuj laptop ?

Jsou vetracky v noteboocich nejak standardizovane ?

Daji se nekde koupit ?

Nebo plati pesimisticka odpoved na vsechny otazky najednou- zijeme v EU a
jedine podstatne je aby notebook chytil plamenem az po uplynuti 24 mesicni
zaruky a na to soucasna konstrukce staci ?

Zdravi Petr Kubac

P.S. doufam ze flame tentokrat nebude