jake pouzit soucastky do vakua?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Červen 30 14:22:04 CEST 2009

inak moze byt vedenim, ale nie cez vzduch ale cez material. Napriklad
plosneho spoja pripevneneho na vakuovu komoru ktora je chladena z vonku
vzduchom, alebo medenny pas (lano) z tepleho miesta na ine miesto ktore
je chladene (napriklad potrubie s heliom :-))
Je to celkom zaujimave konstruovanie, pac kable sa nepouzivaju len pre
elektriku ale aj pre teplo, mame par takych aplikacii a funguje to vyborne.
b.