Re: +15V a -15Vstabilizátory s rozšířeným vstupním rozsahem

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Červen 30 01:23:48 CEST 2009

 30.6.2009, 1:12:29

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Milan Mlynarčík napsal:

> Prave ja som mal dojem, ze otazka bola popisana celkom slusne podrobne.
> ZD + 7815 by mohlo fungovat (bolo tu uvedene - Sasa).
Netvrdim ze nebylo
> LM317 je o nicom, ma tiez max Ui=40V, co je malo.
Zrovna zde jsou ty nedostatecne informace. Trafo 27V AC, ale nevime
zda pri zatizeni nebo naprazdno. V prvem pripade je Ui = 40V skutecne
malo, (i ja jsem to psal, a 2x). V druhem pripade by to s odrenejma
usima mohlo byt.
> TL431 je iba "lepsia" zenerka, ale to tu nevyuzijete. Pribudnu zbytocne 2R
> navyse.
No, ja si myslim, ze vetsi potlaceni zvlneni se docela vyuzije. Zvlast
kdyz bude ze stejneho trafa napajen i vykonovy zes. To je take jedna z
vyhrad ktere mam proti R+ZD+T