Re: +15V a -15Vstabilizátory s rozšířeným vstupním rozsahem

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Červen 29 23:05:39 CEST 2009

 29.6.2009, 22:48:33
--
S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Milan Mlynarčík napsal:

> :-))
> Ak to povazujete za neriesitelne ...
Napsal jsem "podminene problematicke", ne "neresitelne".
Nevim jak v slovencine, ale v cestine je mezi temito vyrazy podstatny
rozdil

> Myslim, ze sme povodnu otazku dostatocne obkecali.
> Hoci by ma zaujimalo, ci ste sa uz niekto v praxi stretli s retazenim 78xx
> (bez potreby toho "medzinapatia"). Aspoň ja by som sa za taku konstrukciu
> hanbil.
Ja bych retezeni 78xx na 99% take nepouzil. (jak jse proboha prisel na
to, ze zrovna tohle preferuji ?)
Ale to jeste neznamena ze R-ZD-T je nejlepsi, nebo dokonce jedine
mozne reseni.