Monstra v Usti (Re: OT Rtut - jak to dopadlo)

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pondělí Červen 29 12:01:48 CEST 2009

Hezke dopoledne,

    no Forum je opravdu narez. Hlavne ze musela padnou trznice, protoze
hyzdi vyhled na kostel. A cetla jsem v nejakem tisku ze "projekt Fora je
udelany tak, aby VYNIKL kostel Nanebevzeti pany Marie" (kostel se sikmou
vezi ;-) ). Ale to co postavili, to je hruza hruzouci. Jinak CSOB v
Hrncirske ulici uz neni, na te budove je cedule jako svina, ze se zde
daji pronajmout kancelare...

    Dalsi silenost roste u divadla, ale tam ani nevim, co tam bude.
Vedle Spitalskeho namesti mela byt obdoba Fora, ale pry je krize a tak
se nestavi. Nebo jen pomalu. Takze to tam vypada jako po naletu a jeste
dlouho vypadat bude :-/ Obludarium vedle Zdaru maji byt z casti obytne
domy, ale ja bych tam nechtela bydlet ani zadarmo.

    Ve Zdaru je pry volno a nikdo si tam nechce pronajimat obchody, je
tam jen CSOB, informacni stredisko Usti a pak ta restaurace :-)) No a ve
Foru se maji prodavat luxusni a znackove veci. Jsem zvedava, kdo tam
bude chodit. No mozna tak obyvatele Predlic a Mojzire, ti na to maji.

					Saša K. Svobodová