Re: OT: tichý disk

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Červen 29 11:32:51 CEST 2009

 29.6.2009, 11:24:04

Prakticky vsichni vyrobci maji dnes v portfoliu nejaky 500GB disk se
snizenou spotrebou a hlucnosti. Ma to jednu plotnu, 5400 ot. a
prilepek Green/Eco a pod. v nazvu. Ja mam, jak uz jsem nedavno psal
samsunga, levny, tichy, nehreje. Ale mam jej teprve cca 2 mesice, takze
na vysledky 5ti lete zivotnosti si budete muset jeste chvili pockat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz