OT: tichý disk

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Červen 29 09:32:49 CEST 2009

Hmm, ja bych vam poradil WD, protoze uz nekolik let nekupuji jinou
znacku nez tuhle. Na serverech je mam x let v nonstop provozu bez
jedineho zavahani. Naopak po spatnych zkusenostech mi nesmi do bytu
Seagate - hlucna loziska.
Od WD pouzivam serii RE2 - tusim maji na konci oznaceni ABYS, ktera je
sice o neco drazsi, ale ma zaruku 5 let a nektere z disku co mi doma
bezi maji natoceno 40.000h.

Ted naposledy jsem kupoval HDD 640GB WD6401AALS 32MB SATAII/300 7200rpm,
ktery ma take zaruku 5let a jsem z neho take nadseny. Chodi az 95MB/s,
volne lozeny na dne PC ma 38stC a slyset neni. Takze rada AALS by take
mohla byt OK. Stal necelych 1700Kc.

Radek Vicek