+15V a -15Vstabilizátory s rozšířeným vstupním rozsahem

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Červen 28 23:55:20 CEST 2009

No ja to vidim trochu jinak - zrejme se bude v dane aplikaci
improvizovat a tam stejne jednoznacne vyhrava 7824+7815 - protoze ho
dotycny prismrkne na chladic vedle 7815 a pokud bude cas a zrovna v
supleti 100n tak se mu jeste opentli nozicky a propoji se to rovnou na
vedlejsi 7815 a nebude treba nic nikam letovat a vymyslet kam ja do
luftu naletuju odpor, zenerku a nedejboze tranzistor.

Tot muj odhad jak to dopadne.

Radek Vicek

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4194 (20090628) __________

http://www.eset.cz