OT dorucovani od 1.7. *

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Červen 28 16:57:06 CEST 2009

No ja jsem do toho tak trochu namocenej, ale spis mame jako Postservis
ty servisni ukony za vlastnima schrankama. Tedy co se tyka prejimani dat
mezi DS, 602kou a APOSTem a jejich transformace na papirove zasilky -
tedy tech kde jdou hesla, jina infa a treba zneplatneni schranky. Nevim
o vlastnich schrankach zas tolik, ale jen neco z toho co jsem byl nucen
vyslechnout na ruznych poradach.

Predevsim institut fikce doruceni po 10 dnech bez toho abyste o zasilce
cokoliv vedel plati uz ted. To neni zadna novinka takze v tomhle se nic
nemeni. Naopak bych to bral jako vylepseni - protoze kdyz z nejakeho
duvodu nenajdete oznameni o exeuci ve schrance protoze se nejaka svine s
nekym domluvila tak misto postaka uvidite prvniho az exekutora. Takze
kdo se na to pta az ted je tak trochu mimo, protoze to ze mate nahlasit
docasnou adresu obecnimu uradu jste mel uz ted.

Ano ze zakona bude schranka automaticky 1.11. VSEM pravnickym osobam
zapsanym v rejstriku. Obcane/fyzicke osoby to budou mit jen na pozadani
(zatim) nicmene jakmile si ji zridite tak take bude veskera uredni
komunikace probihat pres DS. Takze neni pravda ze to neumi posilat
soukromym osobam - jen to nemaji zrizene ze zakona (zatim, ale urcite to
prijde). Pro ty (fyz. osoby, obcany) se pocita s tim, ze na pozadani
(nejaka ficura v nastaveni) budeme transformovat tyto zpravy na klasicke
papirove zasilky - nemeni se nic na tom, ze to bude povazovano za
dorucene do DS.

Casem to bude fungovat jako mail, jen s tim zasadnim rozdilem, ze okruh
odesilatelu a prijemcu je zarucen - tedy zadny spam a podobne wifikundace.

Co se tyka vlstniho provedeni portalua toho jak to tam bude fungovat
nechci radsi vedet nic. ;-)

Radek Vicek

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4194 (20090628) __________

http://www.eset.cz