Re: OT Rtut - jak to dopadlo

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Sobota Červen 27 20:11:23 CEST 2009

Te rtuti tam byla louze nebo nekde ve skvirce kulicka?
Jak tam mohla uniknout - z rozbiteho teplomeru nebo mate podezreni na trestny cin?
Muzete sem dat odkaz na vas tehdejsi dotaz?

Jinak co se doktoru tyka, existuji stranky
¨www.znamylekar.cz
kam muzete napsat svuj nazor a precist si nazory jinych.
Ale myslim ze jsou tam jen soukromi lekari, lekare - zamestnance nemocnic - tam nenajdete.