OT: pneu

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Červen 26 09:44:52 CEST 2009

Ale jiste, po vzoru rakouska zrusit nesmyslne  povinne denni sviceni.
Statisticky prokazatelny dopad na bezbeznost je nulovy nebo se limitne k
nule blizi.
Naopak se pomerne dobre daji prokazat negativni dopady. Statisticky vyznamne
stoupl pocet nehod, ktere konci pozarem vozidel a pricinou je sviceni pri
narazu.
Stejne tak by slo prokazat negativni dopady milionu tun zbytecne spanene
nafty.
Je to dostatecne konstruktivni? :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Sudovec
Sent: Friday, June 26, 2009 8:52 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: pneu

 > P.S. K puvodnimu tematu, letos v breznu jsem jel po D1 do Brna
teplota > atakovala 20C, slunce jak na floride a ja si pochvaloval jak
prozirave > mame zakonodarce, uznejte:
 > - venku pres 100.000 luxu a mam svitit
Částečně souhlasím, ale co kdybyste (konstruktivně) naznačil jak to tedy
měli vyřešit? Předpokládám že luxmetr do každého auta není řešením.

	S.

Novotny Pavel napsal(a):
> Fakt hutne OT tema, bozhuzel jsem nebyl u PC a tudiz nemohl kvalifikovane
reagovat, snad jen dve poznamky, ktere jiste pozvednou uroven diskuze.

zahybe,
> Co mate proti BMW,ci majitelum techto aut. Rekl bych, ze vetsina dokaze
ocenit ridicsky um vynalozeny na tak slozity manevr jako je predjizdeni do
kopce, v ne moc stabilnim voze, pohanenem zpravidla rozzurenym atmosferickym
trivalcem o objemu kolem 1l. :-)

> Obecne souhlas, ale penu s cenikovou cenou 10k lze pri trose snahy koupit
za cenu mezi 3-4 tisici, tnz. v jistem segmentu trhu dela image i nesmyslna
cenikova cena.
> Na aute mam 235/45 R17 a v TP vyjmenovane cca 3 znacky/typ pneu, ktere
mohu pouzit, vsechny z High End segmentu trhu ceny vesmes 7000Kc a vice.
Aktualne tusim jezdima na Bridgestone cena v CR 7900Kc, u nemeckeho
velkodealera jsem poridil za 3450Kc vcetne dopravy.

> PN
>
> P.S. K puvodnimu tematu, letos v breznu jsem jel po D1 do Brna teplota
atakovala 20C, slunce jak na floride a ja si pochvaloval jak prozirave mame
zakonodarce, uznejte:
> - venku pres 100.000 luxu a mam svitit
> - venku pres 20C, led a snih snad jen v lednici a mam jet na zimni smesi
> - motor papa naftu s repkou, u ktere se na vyrobu 1l repkoveho esteru
spotrebuce cca 1.1l nafty

> Jeste,ze si mohu jet odmazat trestne body do skoly smyku s kyvnou plosinu.
>

> Jak jiz rikal Svejk, mam rad,kdyz lidi blbnou na kvadrat.

VW

Nemuzu

Benesovem

Mirosovice.