OT: pneu

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Pátek Červen 26 08:59:20 CEST 2009

> Co mate proti BMW,ci majitelum techto aut.

Ja proti nim nic nemam, oni maji problem se mnou :-). Nekdy sem postnu historku
o dvou mladych klukach, jeden v Polu, druhy v BMW, kteri meli slovni konflikt
kvuli zpusobu jizdy a ktery skoncil srazkou pri niz melo Polo nalomenou antenu a
BMW urazenou poloosu o sloup verejneho osvetleni.

> Rekl bych, ze vetsina dokaze
> ocenit ridicsky um vynalozeny na tak slozity manevr jako je predjizdeni do
> kopce, v ne moc stabilnim voze, pohanenem zpravidla rozzurenym atmosferickym
> trivalcem o objemu kolem 1l. :-)

Ale fuj, HTP nemam :-). Ja nemuzu za to, ze se nekdo rozzuri, kdyz telefonuje a
kouri soucasne a proto jede pomaleji :-).

By se to melo tesat do kamene.

Standa