OT: pneu

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pátek Červen 26 01:16:31 CEST 2009

Fakt hutne OT tema, bozhuzel jsem nebyl u PC a tudiz nemohl kvalifikovane reagovat, snad jen dve poznamky, ktere jiste pozvednou uroven diskuze.

>Ja bohuzel nemuzu za to, ze se majiteli BMW (s temi seopravdu mam rad) zahybe,
Co mate proti BMW,ci majitelum techto aut. Rekl bych, ze vetsina dokaze ocenit ridicsky um vynalozeny na tak slozity manevr jako je predjizdeni do kopce, v ne moc stabilnim voze, pohanenem zpravidla rozzurenym atmosferickym trivalcem o objemu kolem 1l. :-)

>Pneumatiky za 10kKc jsou dle meho mineni prakticke jen pro toho kdo jede na krev
Obecne souhlas, ale penu s cenikovou cenou 10k lze pri trose snahy koupit za cenu mezi 3-4 tisici, tnz. v jistem segmentu trhu dela image i nesmyslna cenikova cena.
Na aute mam 235/45 R17 a v TP vyjmenovane cca 3 znacky/typ pneu, ktere mohu pouzit, vsechny z High End segmentu trhu ceny vesmes 7000Kc a vice. Aktualne tusim jezdima na Bridgestone cena v CR 7900Kc, u nemeckeho velkodealera jsem poridil za 3450Kc vcetne dopravy.

PN

P.S. K puvodnimu tematu, letos v breznu jsem jel po D1 do Brna teplota atakovala 20C, slunce jak na floride a ja si pochvaloval jak prozirave mame zakonodarce, uznejte:
- venku pres 100.000 luxu a mam svitit
- venku pres 20C, led a snih snad jen v lednici a mam jet na zimni smesi
- motor papa naftu s repkou, u ktere se na vyrobu 1l repkoveho esteru spotrebuce cca 1.1l nafty

Jeste,ze si mohu jet odmazat trestne body do skoly smyku s kyvnou plosinu.

Jak jiz rikal Svejk, mam rad,kdyz lidi blbnou na kvadrat.