OT: pneu

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Červen 25 22:08:20 CEST 2009

On Thu, 25 Jun 2009, Jan Waclawek wrote:

> Ale uz ked ste tu stranku uviedli, nech su cisla na nej akekolvek a z
> akokolvek hodnoverneho zdroja, zacitujme z nej este toto:

> # 8 mm: 100 %
> # 6 mm: 120 %
> # 4 mm: 150 %

> Toto mi pripada ako doveryhodny udaj; aj ked povedzme konkretne cisla
> mozu byt vycucane z prsta, zhruba by to tak mohlo sediet.

Ja bych to s duveryhodnosti toho clanku zas tak moc neprehanel. Pise se
tam take ze "Jeste horsi nez jizda na prehustenych pneumatikach je jizda
na podhustenych pneumatikach". Coz je takovy obecny nic nerikajici
blabol. Nejaka konkretnejsi cisla uvadi "znamy autor" zde -

   http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008113001

Realna cisla zavislosti prilnavosti na tlaku v pneu nikde nejsou, tak si
to kazdy cuca z prstu jak se to hodi...