[OT:] pneu

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Čtvrtek Červen 25 20:13:12 CEST 2009

No to ja zase miluju chytraky, ktery driv odpovidaji, nez premysli... Kazdej
jsme holt nejakej.

Pavel Kutina

P.S.: A kdyby vam to stale jeste nedoslo - tyhle gumy se na Oktavku fakt
neobouvaji. A to, ze jsou za X tisic, jsem minil tak, jako ze jsou pomerne
dost lacine.

----- Original Message -----
From: "Jan Peterka" <peterka256@seznam.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 25, 2009 7:48 PM
Subject: RE: [OT:] pneu

Tak tyhle chytraky primo miluju.
Kdyz v zime i 2x tydne tvrdnu hodiny v kolone pri ceste domu.
To vzdy slysim nadavky na silnicare, ja mam prece pneumatiky za x tisic
atd...
Priznavam ze asi bydlim na z tohoto pohledu spatnem miste - nesmi se solit,
jen posyp
a pomerne frekventovana horska silnice, ale pokud by vam nejaky ... kazdou
chvili
zablokoval silnici na ceste domu s tim, ze nevyjel kopecek, ulitlo mu to do
prikopu atd...
garantuju vsem ze budete citit totez.
Proste na zimu jednoznacne zimni pneumatiky a kdo na tomhle setri, at v zime
nejezdi!
Je to jako jezdit vecer bez svetel s tim, ze ja prece jeste vidim a kdyz
pojedu
opatrne muzu posetrit zarovky.