OT: pneu

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Červen 25 19:56:45 CEST 2009

>Ja se nemusim zamyslet, mam zimni pneu z hrubym vzorkem na offroadu
>ktery ma trvale 4x4.

Nejazdievate v okoli Bratislavy, dufam?

> Vam urcite nikdo nevbehl do cesty , ze ? To pak asi vubec nejezdite.

Ako to presne suvisi s:

> Ak Vas zachranuju pneumatiky, tak nedodrziavate odstup.

?

Ja napriklad vravievam mojmu synovi (konci druhy rocnik ZS): Musis sa ucit pisat, budes to v zivote potrebovat.
A on nato: Ale ved ty v kuse pises na pocitaci.

> To neni pro flame, chtel jsem jen napsat prakticke poznatky.

Prakticke poznatky su v poriadku, len som Vas chcel poprosit, aby ste jazdili opatrne aj na tych hrubych 4x4.

wek